12 januára 2015

Nátierka z avokáda

keď som sa dva týždne po Vianociach postavila na váhu, horko ťažko zaplakalo moje srdce... a keďže som od prírody lenivec ešte týždeň som sa bránila, zrkadlo a gombík na nohaviciach ale nepustia, tak som nabehla akože na zdravšiu stravu... žiadne diéty, to u mňa neplatí, po každej diéte som ešte viac nabrala... no a aby som sa nejako rozbehla urobila som si avokádovú nátierku, teraz už s plným bruchom rozmýšľam či je toto vôbec diétne jedlo... dúfam, že je aspoň zdravé...






Čo budeme potrebovať:

avokádo
malú cibuľku, šalotku
2-3 strúčiky cesnaku
paradajku
citrón
soľ 
 mleté biele korenie






príprava je celkom jednoduchá a nenáročná:
avokádo prekrojíme po dĺžke, kôstku vyberieme a dužinu vyberieme pomocou veľkej lyžice

dužinu roztlačíme vidličkou, pridáme citrónovú šťavu, soľ, mleté biele korenie, nadrobno nakrájanú šalotku a pretlačený cesnak. Paradajku prekrojíme, vnútro vydlabeme lyžicou a pevnú časť nakrájame na drobno. Všetko spolu zamiešame a dochutíme ak treba soľou, korením a citrónom.
Podávame s chlebom.

2 komentáre: